fredag, juni 15, 2007

För vi har tagit studenten...!!

Så är det äntligen färdigt! Bal, student, betygsutdelning och 12 års av hårt slit är äntligen över!! Jag har svårt att fatta att det faktiskt är jag som var de där studenterna. Det är så härligt att det inte går att beskriva eller förstå heller för den delen.

Våren har gått fantastiskt fort, faktiskt. Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt men nu är det iallafall över. Dagen D har kommit och gått, lite sorligt är det faktiskt alla som man antagligen aldrig kommer träffa igen förutom på något reunion där ingen känner igen de andra längre....

Nu ska jag pusta ut lite sedan börjar allvaret, eller ja jag har ju jobbat ett tag. Men nu ska jag bara jobba. Så när jag är ledig från jobb så är jag helt och hållet ledigt, inga uppsatser, papers eller inlämningar som måste skrivas eller redovisningar som måste förberedas. HÄRLIGT HÄRLIGT!!!

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten
fy f*n vad vi är bra!!

Inga kommentarer: