söndag, juni 24, 2007

Midsommarhelgen...

Så var midsommar över för denna gång. Helgen gick i arbetets tecken, det gör egentligen inte så mycket lite extra betalt är ju alltid trevlig nu när man bestämt sig för att bli fattig student igen...! Idag är jag ledig och känner mig faktiskt ganska så trött så jag har inte hittat på så himla mycket idag. Satt och tittade lite på tv med en inte så liten svart klump i knäet. Så egentligen kan jag väl inte säga att jag faktiskt tittade på tv, men försökte iallafall. ;-)

Ska jobba hela veckan som kommer, men det är korta dagar så det är inte så ansträngande- hoppas jag iallafall.

Katterna mår alldelles utmärkt nu när de kan vara ute i buren hela dagarna, inte för att de faktiskt är där ute men de kan ju gå ut. Knäppa katter. Ronja är den enda som ligger ute under parasollet i buren, de andra ligger inne tills kvällen och först då går de ut och vägrar komma in! Börjar bli lite smått trött på att vara tvungen att klättra ut och hämta in dem varje kväll...*grr*




Ronja sitter ute i buren och putsar på frisyren! (L)

Inga kommentarer: