onsdag, juni 27, 2007

Vart tog sommaren vägen?

Jaha då har sommaren kommit och gått. Lite irriterande eftersom jag slutat jobba kl 12:00 hela veckan. Hade tänkt inte ryggläge på beachen men med regn och blåst var det liksom inte lönt. Nu väntar längre arbetsdagar så det för minsann vara sunshine när jag är ledig, så det så!!

Idag var jag iväg och köpte special mat till Nikodemus. Har inte tyckt att det behövts innan, men imorse innan jag åkte till jobb verkade herrn riktigt till åren kommen. Så länge som han inte har ont, har kvar aptiten och verkar må bra så får han vara kvar hos oss och leva pensionärsliv med egen mat ;-) Jag tänker inte avliva honom bara för att han blivit gammal, men han ska definitiv inte ha ont utan då får han somna! Så nu är det bortskämd kisse som gäller och Nike verkar definitivt inte klaga! ;-) Får se hur han gillar den nya maten, köpte bara en liten påse utifall att det inte faller herrn i smaken.

(Bilden är lite suddig eftersom jag tagit den med mobilen)
Nike har hittat en bättre plats än stolen med dyna och parasoll som är hans...;-)

Inga kommentarer: